15 de gener del 2008

Presentació


Molt bones, primerament saludar tots i totes les persones que per pura casualitat hagin entrat en aquest bloc, ja que és molt rar entrar i llegir unes quantes paraules avorrides, però per al que ho faci ens presentarem.La que tenim al costat esquerre, a la foto és la Nuria, i el nostre company de pis, el Margallo. Jo és evident que no surto ja que estic fent la foto, però en breu us ensenyés el meu rostre, que sens dubte no us espereis gran cosa, per cert em dic Josep M.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Que gato más bonito. Seguro que hace mucha compañia

Victòria ha dit...

Jajaja molt simpàtica la presentació, sou autèntics!!
Bona sort!!

Anònim ha dit...

ei ei parella esto de hablar asi cuesta un poco, pero bien lo vamos a intentar.
Re que molt bé aquest blog, hi ha un munt de cosestes, veig que els el treballeu molt.
felicitats molt interessant.

Anònim ha dit...

Cada cop q penso en Thai. amb be al cap un gran esclat de colors i d'olors, es un pais fantastic i el vostre relat m'ha l'ha fet recordar...
Llastima q la Wiki no estigui per certs "trotes", si no, amb el Margallo farian bons tractes...
ciao.