17 d’agost del 2008

13 capítol – Viatge a Tailàndia

16-11-2007 SURIN De nou toca anar a Surin, Aixa que aquest cop ens hem llevat tard, ja que fins a les 13 hores no surt el tren direcció a Surin. Hem quedat amb una altre parella, els australians, que també van a veure la trobada anual d’elefants a Surin. Semblen bona gent.
A Pat Chong hem agafat el tren de tercera classe que estava a rebentar, però per sort el revisor ens ha trobat lloc. A partir d’aquí 4:30 dins del tren fins a destí. Un cop hem arribat hem anat a l’hotel New Hotel que es un dir això de “New”, ja que molt segur que té més anys que jo i la Núria plegats, però per aquestes dates no pots trobar gaire cosa més per aquí a Surin. Per sort o casualitat es el mateix hotel on s’allotgen la Maddelein i el Ben.
Deixem els trastos i anem a passejar pel mercat nocturn on sopem plegats i decidim anar al recinte on es celebren els actes, i per sorpresa nostre, al cap d’una estona de caminar ens trobem una gran fira amb paradetes de tot tipus i amb una gentada.
Per la ciutat hi han més elefants que cotxes, uns fan de taxis improvisats i d’altres van passejant tranquil·lament amb els seus propietaris, es un fet molt curiós i xocant.

17-11-2007 SURIN Avui ens llevem a una hora normal, vora les 7:00 hores per tal de poder anar a veure l’espectacle dels elefants que fan a l’estadi de Surin.
Un cop arribem, ens trobem que les entrades més bones s’han exhaurit, i que només queden les ordinàries i a una altre grada de l’estadi. Hem anat a provar sort a veure si en queden a l’altre grada, les quals tenen molta bona visibilitat i ha un preu inferior a les VIP, (només 300 Bahts), i ens ha anat d’un pel no poder-ne agafar ja que primer ens deien que s’havien acabat però al final ens les han donat.
Allà hem vist un gran espectacle, elefants, exercits fent una representació de lluites, danses, habilitats dels elefants, etc, es un espectacle que si estàs per Surin no pots deixar-te perdre, ja que es totalment diferent a qualsevol cosa que haguem pogut veure.
Després hem anat a dinar a una parada del carrer i a fer una petita migdiada.
Un cop ben descansats, que es un dir, ja que teníem un simpàtic amb una mola tallant ferros, hem anat a donar un vol amb el Ben i la Maddeleine, i a picar una mica de les paradetes de menjar.
I acabat, cap a dormir que demà ens espera una jornada llarga, molt llarga d’autobús i tren, i a part ens volem llevar d’hora per anar a veure uns elefants a les 4:00 AM.

Gildo Kaldorana ha dit...

Un saludo de un enamorado de Indonesia.