28 d’octubre del 2008

Brownie de nous

Sóc aficionat a la cuina, però haig de reconèixer que em fa mandra moltes vegades posar-me a preparar receptes, i a part em falta la part imaginativa que pel contrari té la Núria.
Avui us ensenyaré com vam fer un brownie de nous aquest diumenge passat, encara que es un postre no gaire complicat de fer, la Núria em va anar guiant ja que és la cuinera/pastissera 'aficionada'.
Bé, comencem:

Ingredients necessaris per fer un Brownie:



140 gr. Xocolata negra



300 gr. de Sucre


200 gr. de Nous






120 gr. de Farina



250 gr. de Mantega



4 Ous




Comencem agafant una tassa per tal de desfer la xocolata, amb el microones, i un cop líquida l'afegim a un bol gran. Després, repetim la mateixa acció, però ara amb la mantega, i també l'afegim al bol.
Hi afegim els ous i el sucre l, i ho batem fins que quedi tot homogeni, a continuació hi afegim la farina i les nous. Ho continuem movent perqué no quedin gromulls i les nous quedin repartides per tot el pastis.
Un cop remenat, agafarem un motlle, el lubricarem amb mantega i hi afegirem la massa.
Passarem a enfornar. Prèviament haurem escalfat el forn a 250 graus, i introduirem el motlle a dins. 
Al cap d'uns 20-25 minuts mirar si ja està fet, punxarem la massa amb un escuradents i si aquest no té restes de massa 
és que ja està llest.
Esperem que es refredi,  el desmotllem, i ja està.

Espero que us agradi i bon profit.  

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, jo he tingut la gran sort de tastar el brownie fet per "l'amo" d'aquest blog... i és boníssim!!!
Josep Mª, t'animo a penjar (sota les instruccions de la Núria) la recepta de les cookies, del tiramisú.....
De moment, com que sembla força senzill, m'animaré a provar de fer el brownie... ja us diré el què!!!
Moltes gràcies!!!!!

Anònim ha dit...

Ei! Tort! ke ja en pots penjar moltes més, i ke les pots anar fent ke ja vindrè a tastar-les.

Per cert m'encanta el vostre blog!!
Crec que mi enganxare

Anònim ha dit...

Per que no:)