30 de maig del 2008

Torneig de Rieux-Volvestre

El cap de setmana del 24 i 25 de maig, o sigui aquest cap de setmana passat, es va celebrar el torneig de bàsquet a la població de Rieux-Volvestre, a la regió de Haute-Garonne a França.
Us explico, jo soc integrant d’una colla d’amics els quals juguem i som aficionats al bàsquet, i juguem normalment al poble de l’Alt Penedès, Font-Rubi. Aquest poble està ja fa anys agermanat amb la població de Rieux-Volvestre, i cada any hi han jornades d’agermanament, tant esportives com culturals.
Aquest any tocava que l’equip de bàsquet es desplaçes cap a Rieux, per tal de jugar el torneig amistós juntament amb altres 4 equips de la zona.
La jornada va començar divendres i va ser dura, ja que vàrem quedar a l’estació de autobusos de Vilafranca del Penedès, i ens esperaven 315 km fins a Rieux.
Un cop i som tots sortim, i al vespre, cap a les 22 hores arribem al pavelló, per tal de distribuirnos per les diferents cases.
El dissabte al mati es fa una visita a Cazerres, per tal de visitar el mercat, llàstima que ens va fer mal temps, i per la tarda es disputa el torneig, el qual el nostre equip en va sortir invatut. Per cert, les noies acompanyants, tan forofes del bàsquet, eehhh, van aprofitar per marxar a visitar Tolouse.
A la nit sopar sorpresa, on ens van regalar per àpat una paella, per cert molt bona, i molt plena de carn, evidentment no com les d’aquí.
Al diumenge, esmorzar, despedida i tornada amb molta pluja pel camí cap a casa.

Anònim ha dit...

Jo també formo part d'aquesta secció de Basquet, realment ens ho passem molt bé a Rieux. Però per mala sort aquest any no hi vaig poder anar, estava amb la meva parella a Moscou (ni havien d'altres que podien haver vingut però?) Un altre any. La veritat es que us vam trobar a faltar.